Tuesday, 11 January 2011

Skoda Octavia5 1.6lt Diesel (TDI)

Η τακτική της μητρικής Volkswagen και κατ' επέκταση της Skoda να φέρνει στο προσκήνιο διαρκώς νέες εκδόσεις των ήδη υφιστάμενων μοντέλων απέδωσε... Έτσι, λοιπόν, την τελευταία διετία με την τοποθέτηση των βενζινοκινητήρων TSI (Turbo, άμεσου ψεκασμού) κατέφερε να προσδώσει στο ποιοτικό αυτοκίνητο το κύρος που του έλειπε. Τώρα πια ο ανταγωνισμός βρίσκεται στην σκιά της πληθωρικής Octavia που δεν έχει να φοβάται παρά μόνο τον ευατό της, μιλώντας φυσικά για τη νέα γενιά της Octavia που θα γεμίσει την παγκόσμια αγορά στις αρχές του 2012!

Πάρ' αυτά η Skoda διαθέτει μια ιδιαίτερα οικονομική - στην χρήση - έκδοση της υφιστάμενης Octavia που οι περισσότεροι από εμάς θα πρέπει να σκεφτούμε και να αξιολογήσουμε με προσοχή μήπως είναι αυτή που τελικά ταιριάζει στις ανάγκες μας. Και βέβαια δεν μιλάμε παρά για την Turbo Diesel (TDI) Octavia 5 που από μόλις 1.600 κυβικά εκατοστά αποδίδει ...250 νιουτόμετρα ροπής και 105 ίππους.



Πρόκειται για την ισχυρή έκδοση του...
εν λόγω μοτέρ που σε άλλες αγορές διατίθεται και με λιγότερους ίππους (75, 90). Το σημαντικό με το συγκεκριμένο κινητήριο σύνολο είναι η κατανάλωσή του που δεν ξεπερνά σε οποιεσδήποτε συνθήκες τα 5 λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα δίνοντας στον ευτυχή κάτοχό του να γεμίσει το ρεζερβουάρ των 55 λίτρων και να διανύσει με αυτό 1.200 ολόκληρα χιλιόμετρα συνεπικουρούμενα με το διατιθέμενο οικονομόμετρο του αυτοκινήτου που αναπάσα στιγμή πληροφορεί τον οδηγό για το σύνολο των χιλιομέτρων που μπορεί να διανύσει με το υφιστάμενο καύσιμο. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ DIESEL ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ 1,30€ ΤΟ ΛΙΤΡΟ, δηλαδή 30 λιγότερα λεπτά το λίτρο σε σχέση με την βενζίνη. Για να καταλάβετε το μέγεθος αυτό αρκεί να σας πω ότι η Octavia 5 1.6lt TDI καίει 50% λιγότερο καύσιμο από ένα βενζινοκίνητο 1.600cc της ίδιας κατηγορίας. Τώρα το πώς ένα αυτοκίνητο με 4,57 μέτρα μήκους και 1.300 κιλά βάρους καταφέρνει αυτήν την επίδοση καλύτερα ρωτήστε τους Τσέχους κατασκευαστές. Με αυτό το δεδομένο θα πρέπει μάλλον οι ιάπωνες κατασκευαστές των πολύπλοκων και πανάκριβων υβριδικών κινητήριων συστημάτων με παρεμφερή κατανάλωση (βλ. Toyota Prius) να ξανασκεφτούν το όλο θέμα...

Από κει και πέρα το αυτοκίνητο με βάση τεστ που έχουν γίνει από γερμανικά περιοδικά αυτοκινήτου είναι σβέλτο και ροπάτο από τις χαμηλές στροφές λόγω diesel ενώ στην επιτάχυνση 0-100 Km/h χρειάζεται 12,5 sec με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 190 Km/h. Φυσικά οι ρεπρίζ του αυτοκινήτου είναι κορυφαίες λόγω μοτέρ δίνοντας "αέρα" στις προσπεράσεις με γεμάτο το αυτοκίνητο...

Οι χώροι μέσα είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικοί, με το μεταξόνιο να είναι το ίδιο με του VW GOLF 2,57m ενώ το ισχυρό χαρτί του μεσαίου SKODA είναι σίγουρα το τεράστιο για τα δεδομένα της κατηγορίας πορτ-μπαγκάζ των 560 λίτρων με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του το τεράστιο επίσης άνοιγμα. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ο χώρος αυτός μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 1360 λίτρα.

 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ: Τιμή απόκτησης κάτω από τα 20.000 ευρώ με την έκπτωση της Skoda σε συνδυασμό με την κρατική απόσυρση και 60 άτοκες δόσεις για το καλά εξοπλισμένο τσέχικο αυτοκίνητο και φυσικά δίνοντας κάτι παραπάνω μπορείτε να αποκτήσετε την Octavia 5 TDI με το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG του Group VW!

No comments:

Post a Comment