Το 1921, η Audiwerke AG εξέπληξε τον κόσμο του αυτοκινήτου παρουσιάζοντας το νέο Audi 14/50 hp Type K, το πρώτο γερμανικό αυτοκίνητο με το τιμόνι στα αριστερά. Με αυτήν την κίνηση, η Audi άπλωσε το δίχτυ της πέρα από την τεχνολογία κινητήρων και αναρτήσεων και ξεκίνησε να δραστηριοποιείται εντονότερα στους τομείς της ασφάλειας οδήγησης και της ευκολίας χρήσης.
Ακολούθησε το Type M, με έναν 6-κύλινδρο κινητήρα, το 1923 και το 1927 παρουσιάστηκε το πρώτο 8-κύλινδρο μοντέλο Audi, το Audi Imperator. Τον Αύγουστο του 1928, ο Jörgen Skafte Rasmussen, ιδιοκτήτης της Zschopauer Motorenwerke/DKW, απέκτησε ένα πλειοψηφικό μερίδιο στην Audiwerke AG και το επόμενο έτος συγχώνευσε την εδρεύουσα στο Zwickau εταιρία με τη δική του επιχειρησιακή ...
αυτοκρατορία. Με το ξεκίνημα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, τον Οκτώβριο του 1929, οι πωλήσεις μεγάλων μοντέλων αυτοκινήτων με κινητήρες έξι ή οκτώ κυλίνδρων κατέρρευσαν. Ο Rasmussen αντέδρασε επιφορτίζοντας την Audi με την ανάπτυξη ενός μικρού αυτοκινήτου DKW με κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς, το οποίο άρχισε να διατίθεται με μεγάλη επιτυχία το 1931. Το εργοστάσιο της Audi συναρμολογούσε επίσης τα μοντέλα DKW Front, ως ένα μέτρο για να προστατευτούν οι θέσεις εργασίας.
αυτοκρατορία. Με το ξεκίνημα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, τον Οκτώβριο του 1929, οι πωλήσεις μεγάλων μοντέλων αυτοκινήτων με κινητήρες έξι ή οκτώ κυλίνδρων κατέρρευσαν. Ο Rasmussen αντέδρασε επιφορτίζοντας την Audi με την ανάπτυξη ενός μικρού αυτοκινήτου DKW με κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς, το οποίο άρχισε να διατίθεται με μεγάλη επιτυχία το 1931. Το εργοστάσιο της Audi συναρμολογούσε επίσης τα μοντέλα DKW Front, ως ένα μέτρο για να προστατευτούν οι θέσεις εργασίας.
Υπό την οδηγία της κρατικής τράπεζας της Σαξωνίας, η οποία αντιλήφθηκε ότι οι επενδύσεις της στη σαξωνική βιομηχανία αυτοκινήτων κινδύνευαν, η Audiwerke, η Horchwerke και η Zschopauer Motorenwerke/DKW συγχωνεύτηκαν για να σχηματίσουν την Auto Union AG, στις 29 Ιουνίου 1932.
Ταυτοχρόνως, η νέα εταιρία ολοκλήρωσε μία συμφωνία με τη Wanderer Werke για την αγορά και την εκμίσθωση του τμήματος αυτοκινήτων της Wanderer. Το νέο group επέλεξε το Chemnitz ως επίσημη έδρα του. Το σύμβολο αυτής της συγχώνευσης ήταν οι τέσσερις κύκλοι, οι οποίοι χρησιμοποιούνται έως και σήμερα ως το λογότυπο της Audi.
Μετά τη δημιουργία της, η Auto Union AG αποτέλεσε το δεύτερο μεγαλύτερο group κατασκευής μηχανοκίνητων οχημάτων στη Γερμανία. Τα ονόματα των μαρκών Audi, DKW, Horch και Wanderer διατηρήθηκαν, ενώ κάθε μία από τις τέσσερις μάρκες του group απευθυνόταν σε ένα συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς: η DKW στις μοτοσικλέτες και στα μικρά αυτοκίνητα, η Wanderer στα αυτοκίνητα μεσαίας κατηγορίας, η Audi στα αυτοκίνητα της πολυτελούς μεσαίας κατηγορίας και η Horch στα πολυτελή αυτοκίνητα της ανώτερης κατηγορίας της αγοράς.
Για να ενδυναμώσει τη δημόσια εικόνα της, η νέα εταιρία αποφάσισε να εισέλθει το 1934 στο μηχανοκίνητο αθλητισμό ανώτερου επιπέδου, στους αγώνες Grand Prix. Κατά τη διάρκεια των επόμενων χρόνων, τα αυτοκίνητα "Silver Arrow" της Auto Union κέρδισαν αμέτρητους αγώνες, πρωταθλήματα και παγκόσμια ρεκόρ σε πίστες αγώνων σε πολλές χώρες.
[AUDI]
[AUDI]
No comments:
Post a Comment